tisdag 17 januari 2012

Dåligt med uppdateringar

Det är väldigt dåligt med uppdateringar just nu i denna blogg. Hinner dessutom inte läsa och kommentera andra bloggar i den utsträckning som jag brukar. Det har varit fullt upp här hemma. Har lagt fokus på att bekanta oss med vår nya familjemedlem och denna veckan är väl den viktigaste under hela utbildningen skulle man kunna säga. Har c-uppsatsopponering i morgon så jag förbereder just nu inför det. Efter opponeringen har jag till fredag em på mig att göra ändringar för senast fredageftermiddag ska den lämnas in till min examinator. Lägger därför allt fokus på skola men också familjen denna vecka och har prioriterat bort allt annat. Allt är dock bra här hemma med oss. Pyret äter och sover men har också längre perioder då hon är vaken. De två senaste nätterna har vi kunnat lägga ner henne i vår säng när hon ätit vilket gör att vi sover lite skönare. Samtidigt har hon varit extra hungrig och snuttsugen vilket gör att jag varit vaken mycket av den anledningen. Men så är det ju när man har en liten bebis :-)

Skriver mer när det lugnat ner sig.............

1 kommentar:

  1. Oj att du orkar med en opponering nu när ni har en liten nyfödd. Vilken superkvinna! Härligt att allt är bra :)
    Kramar <3!

    SvaraRadera