lördag 6 november 2010

Vet inte vad jag ska tro

Även om jag inte helt vågat hoppas på att det ska lyckas denna gång och att jag är gravid men förhoppningen och önskan finns förstås. Har upplevt en hel del "tecken" men samtidigt tyckt att de kommer för tidigt. Idag kom en liten liten klump och lite blod i trosorna och jag vet inte vad jag ska tolka det som. Tycker att det är för tidigt för mens eftersom jag hade ÄL förra v. Kan det vara ett väldigt tidigt missfall? Kan jag ha tyren att det är en nidationsblödning? Det hade jag aldrig hört talas om tidigare och jag har heller inte haft det i tidigare graviditeter men det är klart att jag hoppas att det är det. Det är väl bara att vänta och se antar jag. Har lite känningar i magen också och vet inte hur jag ska tolka dem heller. Jag håller mina tummar för att jag är gravid och för att allt kommer att flyta på och gå bra men jag tvivlar starkt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar