måndag 8 november 2010

Ett svagt litet streck

Mina bruna och roströda flytningar har fortsatt lite till och från under helgen. De påminner om hur mensen är i slutet, när själva det röda blodet slutat.

Har reagerat på att jag, de senaste, dagarna blivit oerhört doftkänslig. Matos är jag riktig känslig mot och igår kväll satt min man och åt sourcream chips och jag kände hur det vände sig i magen på mig. Har känt på mig ett tag att jag är gravid, jag käner ju min kropp ganska väl, men jag har ju samtidigtundrar om jag övertolkar och inbillar mig för att jag så gärna vill. I morse kissade jag på en stav, trots att det är lite väl tidigt, och ett svagt streck visade sig. Det var inte skarpt men helt klart ett streck. Åhhh jippi! Det är ju fortfarande tidigt om jag ser till ägglossningen är jag i v 4 (3+5) och mycket kan hända men jag lyckades i alla fall bli gravid.Har tänkt ta ett test till om några dagar för att se om strecket blir tydligare.





Det svider tyvärr en del när jag kissar, det började i samband med flytningarna. Vet inte om de hänger ihop eller om det kanske är en uvi på G. Hade en i augusti och det känns som en sådan. Ska nog ta och ringa BM, hade egentligen tänkt vänta ett par dagar tills vi testar igen, men det är nog lika bra att ringa direkt.
Åh jag håller mina tummar för att detta går vägen. I så fall borde vi ha en familjemedlem till i juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar