söndag 21 november 2010

Nya flytningar och ont i magen

Igår fick jag jätte ont i magen men tänkte inte så mycket mer på det eftersom jag ju kan ha väldigt ont i magen emellanåt. I morse när jag var på toaletten upptäckte jag dock bruna flytningar igen och jag har åter fått ont i magen. Denna gången känns det som kraftiga menssmärtor. Jag håller tummarna och hoppas innerligt att det inte är ett missfall på gång. Snälla, snälla, snälla låt oss inte förlora detta efterlängtade barn. Ligger i sängen och vilar och hoppas att smärtorna snart ska gå över och aatt det inte blir något mer med dem. Kan inte göra så mycket nnat än att vänta och avvakta och se om det försvinner eller tilltar. Snälla inga blödningar. Ska ta och ringa till kvinnokliniken på sjukhuset i morgon och prata med dem, de har ju oturligt nog inte öppet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar