fredag 12 november 2010

Illamåendet är här

Illamående och trötthet har slagit klorna i mig idag men jag klagar inte. Ser det som tecken på att allt är som det ska där inne. Däremot kan vi nog inte vänta så länge med att berätta för barnen att de ska få ett syskon. De lär undra varför mamma inte är så roligt sällskap. Varför jag ligger på soffan och är trött och mår dåligt och varför jag lägger mig och sover middag kl 18, vilket jag gjorde idag. Det gör egentligen inget att berätta för barnen, jag vill att de ska vara delaktiga. Däremot vill jag inte att de berättar för alla andra än. Det räcker om några vet eftersom det ännu är så tidigt. Nu längtar jag efter sängen så jag ska nog flytta mig från soffan till sängen och försöka få en god natts smön. Har sovit dåligt de senaste nätterna vilket jag verkligen känner av nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar