söndag 21 november 2010

Lugnare än i morse

Har inte fått några mer flytningar än det lilla som var i morse men har fortfarande ont i magen. Inte lika ont som igår och i morse men jag har en molnande värk, ungeför som mensverk, som inte verkar vilja försvinna. Har läst en massa på nätet och det verkar vara "normalt" att ha det så här under graviditeten men det kan också vara tecken på missfall. Har ju dock inte fått något blod varken nu eller förra gången. Oavsett vad som händer resten av dagen så ska jag nog ta och ringa till Kvinnokliniken i morgon i alla fall och prata med dem. Eftersom jag tidigare haft ett missfall, som började med bruna flytningar, och då gick runt i ca 7 veckor med ett dött foster i magen så vill jag självklart veta hur det ser ut i magen nu. Jag vill inte behöva gå igenom det igen. Har ju inte varit nästan något illamående denna vecka men därmot har jag mått illa idag. Har jag ömmande bröst, är trött, får springa på toa ofta och har problem med förstoppning. Magen är kvar den också. Men usch vad man går runt och tänker och analyserar. Det som händer händer ju och jag hoppas innerligt att det går vägen. Jag vill så gärna bli mamma till sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar