måndag 25 oktober 2010

Paus

Samma dag som jag började med mina test upptäckte jag något tråkigt och därför har jag inte skrivit på två veckor. Tog en paus, vilket jag egentligen inte tänkt men jag har behövt samla mina tankar och "komma över" det som hänt. Det visade sig att en vän inte var någon vän. Hon gick bakom ryggen och betedde sig enligt min mening riktigt illa och därför ha min vänskapskrets minskat med en person. Det är inte första gången något sådant händer och det visste hon och därför är det för mig ännu mer obegripligt att hon sedan kan göra samma sak. Jag behöver inte det i mitt liv, jag behöver inte "vänner" som sviker och går bakom ryggen utan de som håller mig bakom ryggen. Situationer som denna visar dock verkligen vilka som är ens vänner och vilka som inte är det och jag har flera fina vänner i min närhet. Stort tack till er förert stöd och er vänskap.

I o m det som hände tog produktionen en liten paus men nu är den igång igen. Är idag fyra veckor sedan mens men jag fortfarande inte fått positivt ägglossningstest. Har dick kollar varannandag nu på slutet eftersom stickorna börjar ta slut men det borde väl ge utslag mer än en dag, eller???

Det blir som det blir helt enkelt...det blir när det blir. Håller dock mina tummar för att det snart växer ett liv i min mage om jag inte har turen att det redan gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar